ניתוחי קרסול וכף רגל יכולים לסייע לנו להחלים מפציעות שיש לנו באיברים אלו בגוף. כאשר אנחנו צריכים לעבור ניתוח בכף הרגל כדאי לנו לפנות לרופא מומחה לניתוחים מסוג זה כמו ד"ר ניב דריאנגל שיוכל לסייע לנו לעבור את הניתוח בהצלחה. ניתוח מסוג זה הוא לא ניתוח מאוד מורכב או מסכן חיים. את הניתוח עוברים תחת הרדמה מלאה ויש צורך לעבור בדיקות מקדימות לפניו כמו למשל א.ק.ג או צילום ריאות ובדיקות דם.

מתי צריך לעבור ניתוח בקרסול ובכף הרגל?

יש צורך לעבור ניתוחי קרסול וכף רגל כאשר יש לנו שבר בכף הרגל או בקרסול שלנו. יכולות להיות הרבה סיבות שבגללן ישברו לנו הקרסוליים או הכפות רגליים. בדרך רוב הפציעות באזורים אלו הן פציעות ספורט או פציעות שקרו בזמן טיולים בטבע או בזמן העבודה ברגע של חוסר תשומת לב. ההתמודדות עם ניתוח מסוג זה היא ארוכה כי אחריו הרגל כף הרגל צריכה להיות מגובסת. תהליך ההבראה מניתוח זה הוא הדרגתי והוא חייב לכלול טיפול ותרגול פיזיותרפיה באופן יומיומי תחת הדרכה מקצועית של מומחה לפיזיותרפיה.

איך ניתוח בקרסול ובכף הרגל יכול לעזור לנו?

ניתוח בקרסול ובכף הרגל יכול לעזור לנו לשפר את היציבה שלנו ואת אופן ההליכה שלנו. ההחלטה לעבור ניתוח מסוג זה צריכה להתקבל רק על ידי רופאים מומחים. אם אנחנו סובלים משבר בקרסול או בכף הרגל כדאי לנו ללכת לייעוץ רפואי אצל רופא שתחום המומחיות שלו הוא כף הרגל והקרסול וניתוחים באיברים אלו. כאשר אנחנו הולכים לרופא מומחה אנחנו יכולים להיות רגועים יותר שנקבל טיפול באיכות הגבוה ביותר שיש.

בסופו של דבר כאשר אנחנו סובלים משבר בקרסול או בכף הרגל מאוד כואב לנו ואיכות החיים שלנו נפגעת. בשביל שנוכל להתמודד עם הכאבים וחוסר הניידות שלנו אנחנו חייבים לקבל טיפול רפואי מתאים כמה שיותר מהר. טיפול רפואי מותאם אישית כולל ניתוח לאיחוי השברים יכול לאפשר לנו לחזור למצב תקין מבחינה רפואית בו נוכל להיות ניידים ועצמאיים בחזרה מבחינה גופנית.

צילום:freepik

דילוג לתוכן