תוצרת טרייה זולה יותר ממזון מעובד, משומר או קפוא ותוכלו לחסוך כסף במזון טרי מקומי, מגידול מקומי, על ידי אכילתו כשהוא בעונה. מרבית חנויות המכולת עוברות מרחקים ארוכים במהלך ימים או שבועות. ניתן לאסוף 24 עד 48 שעות לאחר הרכישה בחוות ובשווקי האיכרים. על ידי רכישת מזון מגידול מקומי, אתה עוזר ליצרני המזון המקומיים שלך להמשיך במסורת המשפחתית שלהם ולתמוך בהתפתחות המשפחה. אם אתה קונה תוצרת מקומית בעונת הגידול, זה מחיר זהה למוצרים יקרים יותר בסופר. הכנסת מזון לשימורים בהקפאה יכולה לעזור לכם לחסוך כסף במהלך העונה. על ידי שימוש בתוכניות אלה, אתה ומשפחתך יכולים לקנות מגוון של מאכלים טריים ובריאים כדי להשלים את המצרכים שלך.

שווקי איכרים הם אחד המקומות הפופולאריים ביותר עבור הצרכנים למצוא ולקנות אוכל מגידול מקומי. ההצעה בשוק האיכרים המקומי לרוב הרבה יותר טרייה מאשר בסופרמרקט. כצרכן, אתה יכול לקנות ישירות מהחקלאים בשוק האיכרים ולא בחווה.

פירות וירקות של חוות מקומיות גדלים ללא שימוש בחומרי הדברה

הורמונים, אנטיביוטיקה או שינויים גנטיים. גידול מזון מייצר פירות וירקות, מוצרי חלב, ביצים ובשר שגדל בר קיימא. לאכילת מזון מגידול בר קיימא יתרונות רבים עבור הצרכנים, המפיקים והקהילות.

מגדלים עם חממות ובתי צמיגים מציעים צמחים ירוקים הגדלים לאורך כל העונה

שווקי האיכרים ודוכני הרחוב פתוחים ומציעים גידולי אביב כמו ריבס ואספרגוס. לאחר עונת חורף ארוכה וקרה, ההזדמנות להוסיף אוכל מגידול מקומי אינה ניתנת לעמידה בארוחה.
למידע מורחב בנושא של ירקות ישר מהחקלאי נא לבקר ב- hapardesan.co.il

יותר ויותר משפחות בוחרות לקנות אוכל מיצרני מזון מקומיים כחלק מאספקת המזון השבועית שלהם

בצפון אמריקה ישנה תנועה הולכת וגוברת לגדל אוכל מקומי מכיוון שהוא מציע מספר עצום של יתרונות. למרות שיש יתרונות רבים ברכישת מזון מגידול מקומי, כל אדם יעשה את בחירה מסיבות שונות.

בפעם הבאה שאתה זקוק לייצור

הקפד לבקר בשוק איכרים או דוכן. ניתן למצוא מזון מגידול מקומי בסופרמרקט הרגיל שלך, בשווקי האיכרים או באמצעות תוכניות חקלאיות הנתמכות על ידי הקהילה. שקול לבקר שוק איכרים מקומי או חווה לקנות פירות וירקות טריים.

בין אם תלך לחקלאים או לשוק טבעי מקומי, לרוב תראה פרצופים מחייכים, תקשיב למוזיקה חיה, תאכל אוכל נהדר ותגדל אוכל טרי לגנוב.

אתה מכיר את החקלאים שמייצרים את האוכל שלך

אבל עד שאתה מצטרף אתה לא יודע איך הוא הופק או גדל. זוהי דרך לתמוך בחקלאים המקומיים במנות טרי של תוצרת ופינוקים, תוך היכולת לאסוף את המזון השבועי שלך. ידוע כי חלק מהחוות קוטפות את עצמן ותוכלו לבחור מהן אוכל בעצמכם כמו תותים, אוכמניות ודלעות.

מה שמייחד את שווקי החקלאים משאר חנויות הקמעונאות

הוא שהם מקום לקהילה. אחרים מוכרים שווקים שכונתיים באזורים שבהם אנשים נפגשים כדי לקיים אינטראקציה עם האנשים המגדלים את האוכל שלהם ואנשים אחרים בשכונתם. כשמדובר בשווקי חקלאים, הדגש הוא על אוכל טרי, בריא וגידול מקומי. ההבדל בין קניות בשוק איכרים מקומי לבין קניות בחנות מכולת סמוכה גדול ממה שאפשר היה לחשוב. בשוקי האיכרים חייבים לנסוע מאות או אלפי קילומטרים מהחווה כדי להגיע לחנות המכולת.

בשוק Frisco Fresh

אנו תומכים חשובים לחיבור תושבים מקומיים ומבקרים לחקלאים המקומיים, לאומנים ולעסקים קטנים אחרים. ישנן אינספור סיבות לתמוך ב"שווקי החקלאים "מלהנות מתוצרת טרייה ולהכיר את האנשים שמייצרים את המזון שלך. אכן, ההצלחה של שווקי החקלאים יכולה להשפיע על שורה ארוכה של ענפים, לא על גברים. רשימה ארוכה יותר של עסקים מקומיים המעוניינים להשתתף ולהשתמש בשוקי החקלאים כדי לפנות לצרכנים רבים יותר.

הפירות והירקות שאתה קונה בשוקי האיכרים הם הטריים ביותר

הטעימים והזמינים ביותר. חנויות מכולת נוטות לגבות זרוע ורגל עבור פירות וירקות אורגניים. פירות עשויים להבשיל בשטח לפני שהם נשלחים אליכם מרחוק, עוברים גזים כדי לדמות את תהליך ההבשלה ואז נשמרים במשך שבועות באחסון.

משמעות הדבר

היא שחוות יוצרות מקומות עבודה וסבירות גבוהה יותר להוציא את הכסף שהם מרוויחים מתוצרתן על הכלכלה המקומית. רכישת פירות וירקות בשווקי האיכרים תומכת בעסקים משפחתיים מקומיים, מעניקה להם את ההון היקר להם הם זקוקים כדי לקיים את פעילותם ומציעה לצרכנים אלטרנטיבה לייצור המוני. אין ספור חקלאים אחרים ברחבי הארץ מעוניינים להיות במו"מ ישירות עם צרכנים מקומיים במקום להיאלץ למכור את תוצרתם לקונגלומרטים התאגידיים המעלים מחירים ומחזירים את השוק בחלק קטן ממה שהם שווים.

כאשר המוצרים מגיעים למדפי הסופרמרקטים

הם בדרך כלל נשלחים על ידי משאיות מקוררות. במרחק של אלפי קילומטרים. עבור 30 המשפחות שמשלמות כ- 700 יורו לשנה עבור הירקות והפירות שלהם, זה מביא כ 21,000 אירו לחקלאי, מה שהופך את החקלאות המעורבת לרווחית, והחקלאים יכולים אפילו להרוויח עוד יותר על ידי מכירת עודפי תוצרת בשוק האיכרים ומסעדות מקומיות. כאשר צצים שווקי איכרים מקומיים, אנשים רבים נהנים מהיתרונות בכך שהם יכולים לנסוע רק כמה קילומטרים כדי לאסוף תוצרת טרייה ומזונות אחרים.

מצד שני

מוצרים חקלאיים הם אנטיתזה של פירות וירקות בחנויות מכולת. בעוד כמה קופאים בסופרמרקטים וספקי מוצרים נותנים לכם טיפים להכין את המרכיבים שאתם קונים, חקלאים, חוואים ובעלי מלאכה בשוקי האיכרים הם טבחים נלהבים – ויש הרבה עצות בחינם כיצד להכין את האוכל שהם מוכרים. ברוב המקרים, בעלי דוכנים קוטפים את התוצרת מהחנות מוקדם בבוקר כדי שתדעו שהאוכל טרי ככל שתוכלו על ידי גידולו בעצמכם.

דילוג לתוכן