באמצעות אתרי צרכנות, צרכנים מוצאים את העסקאות הטובות ביותר על מזרנים, מצעים, ריהוט לבית ומוצרי צריכה אחרים.

הם עוצרים כדי לשתף טיםי שונים. למשל: כיצד לקנות מזרנים טובים באינטרנט שקיבלו ציונים טובים.

טיפים אלה נועדו לסייע לקונים חכמים בבחירות מושכלות על ידי זיהוי האפשרויות הטובות ביותר לרכוש אתהמוצרים הטובים והזולים יותר. 

אתרי צרכנות עוזרים גם למצוא מידע כיצד להגיש תלונה על סוג מוצר מסוים

וכן מידע על אופן הגשת תלונות נגד מוכרים ויצרנים.

בהתחשב בכמות הכסף שמוציאים ספקים כדי למשוך מנויים, הגיוני יותר לשמור עליהם מאשר לאבד אותם, ולכן אתרי צרכנות כל כך חיוניים גם לפעילות של עסקים.

אם אתה זקוק לעזרה אפשר לפנות גם לרשות להגנת הצרכן. אם אתה מעדיף להגיש את תלונתך בדואר או בעילום שם, תוכל להוריד עותק בחינם של חוק הגנת הצרכן ולבדוק את הוראות החוק אשר מגן על צרכנים.

בארה"ב קיימים ארגוני ענק לצרכנים

תוכל להגיש את תלונתך בלשכת ההגנה הפיננסית על הצרכן (CFPB), שתעביר אותה לחברה הקשורה,

CRCs מבוססים על ביקורות והשוואות של מוצרי צריכה ושירותים ועזרו למדינות צרכנות להשיב יותר מ -3.5 מיליארד דולר  באמצעות תלונות בכתב ובעל פה ואמצעים אחרים, על פי דוחות צרכנים. בנוסף לסיוע בהקמת קבוצת הצרכנים העולמית Consumers International בשנות השישים ולספק תמיכה כספית לאלה שהרגישו בסיכון הגדול ביותר , דוחות הצרכנים סייעו בהקמת כמה קבוצות צרכנים ופרסומים. כמו כן, בשנת 2005 הוקמה קבוצת העבודה הסביבתית של הסוכנות להגנת הסביבה כדי להודיע לצרכנים על נוהלי מוצרים ידידותיים לסביבה.

בדרך כלל, דוחות צרכנים אינם כוללים מוצרים בביקורות של ארגונים כאלו, אלא רק דוגמאות נקודתיות, אם יש צורך בבירור. CR עושה זאת על מנת לא לסכן את עצמאות פסיקותיה ושקיפותה.

יש סוכנויות וארגונים שאתה יכול לפנות אליהם. לדוחות הצרכן יש תומכים מקוונים שעושים פעולה וכותבים לקובעי המדיניות בנושאים שהם מטפלים בהם, כמו הלשכה להגנה פיננסית על הצרכן ומשרד הבריאות והשירותים האנושיים של ארה"ב.

הקבוצה גדלה וממשיכה לצמוח ככל שהיא מרחיבה את טווח ההגעה שלה, כאשר למעלה מ -6 מיליון חברים משלמים ניגשים ליותר מ -2.5 מיליון עמודים של תוכן מותאם אישית.

למידע נוסף בנושא צרכני זה, אנא צרו קשר עם הלשכה להגנת הצרכן בארה"ב בטלפון 1-800-222-8477.

אתרי צרכנות בארץ

בארץ קיים אתר gozol של נתי דוידי אשר מספק מענה לצרכנות נכונה בזול, וזה מהווה מקור מידע מעולה לצרכנים ישראליים.

דילוג לתוכן