לפני שמבצעים תיקון ספה, יש לא מעט אינפורמציה שמוטב שתכירו אותה. הרי בסופו של יום ישתלם לכם יותר לתקן את הספה הישנה ולא לקנות ספה חדשה. הגיע הזמן כי תכירו את כל המידע החשוב לפני שתכניסו את הספה שלכם לתיקון. כך תוכלו להחליט האם מוטב לכם לתקן אותה או שמא מוטב לכם לרכוש כבר אחת חדשה. לכל בחירה שתעשו יש את היתרונות ואת החסרונות שלה. תזכרו כי הבחירה שנכונה לכם היא לא תמיד תהיה הבחירה שנכונה גם עבור האחרים.

מהם תיקוני הספה הנפוצים?

לא חסרות סיבות שבגינן תמצאו את עצמכם במצב שבו תצטרכו לבצע תיקון ספת עור או בד. אך יש כמובן כמה סיבות שכיחות, כאלה שיכולות להתרחש בתדירות גבוהה יותר. קרעים בספה לדוגמה הם מאוד שכיחים, ויכולים להתרחש בכל סוגי הספות. בנוסף תיקון שריטות או כל מיני סימנים שלא מוכנים לרדת. גם תיקוני צבע הם מאוד פופולאריים, בטח כאשר הספה מגיעה עם צבע מיוחד. לא משנה מאיזה סיבה, מוטב כי תבחרו באיש המקצוע המנוסה שיבצע את המשימה.

כיצד מבצעים תיקון ספות?

את המשימה אתם צריכים להפקיד בידיים של מקצוענים בתחום. אין סיבה שתיכנסו לדקויות של התיקון, כי אתם לא אלה שצריכים לבצע אותו. את התיקון מבצעים באמצעות מכשור מיוחד אשר מותאם לסוג הספה ולבעיה הספציפית. תיקון קרע בספת בד מתקנים עם מכשור מתאים, ותיקון של דהיית צבע מתקנים עם מכשור אחר. זה מה שהופך את העבודה כולה לעבודה סבוכה. כזאת שרק איש מקצוע מיומן יכול לבצע אותה בדיוק כמו שצריך. אם לא תבחרו את איש המקצוע המתאים, התיקון לא יהיה לשביעות רצונכם.

כמה עולה לתקן ספה?

העלות הסופית של התיקון נקבעת בהתאם לסוג הבעיה. ככל שהעבודה יותר מסובכת, כך תצטרכו לשלם יותר על התיקון של הבעיה. את המחיר מוטב לסכם מראש עם איש המקצוע על מנת למנוע כל מיני מצבים לא נעימים. תוכלו כמובן לבצע השוואת מחירים על מנת להבין מהו הסכום ההגיוני שצריך לשלם. העלות של רוב התיקונים נעים בין 400 ₪ עד 800 ₪. אך כמובן שתמיד תוכלו למצוא כל מיני תיקונים שהעלות שלהם חריגה לטוב ולרע.

מדוע לא להחליף את הספה?

כל עוד הספה משרתת אתכם בצורה טובה, אין סיבה להחליף אותה. תיקון קרע בספת בד הוא אפשרי, גם אם הקרע נראה לכם עמוק במיוחד. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור את האנשים הנכונים שיבצעו את התיקון. תיקון ספת עור או בד יחסוך לכם אלפי שקלים, מכיוון שהעלות של התיקון היא קטנה משמעותית. אתם מבחינתכם נשארים עם הספה שאתם אוהבים, זאת שאתם מחוברים אליה וכבר רגילים אליה.

דילוג לתוכן