כשאתה מזמין עורך דין לגירושין, אחד מתגי המחיר הראשונים שתמצא ככל הנראה הוא מחיר שעתי של עורך דין. אני כאן כדי לספר לך מה אני יודע על כמה עורכי דין לגירושין עולים ולמה הם כל כך יקרים.

אם אינך בטוח מה יכסה סכום חד פעמי

דמי שמירה לעורך דין גירושין עשויים להיות האופציה הטובה יותר. אם אתה משלם שומר (אגרה אחידה) לעורכי הדין לגירושין שאתה מייצג, הם יכללו דמי הגשה כעלויות. עלות הגירושין יכולה להשתנות במידה רבה, תלוי איזה עורך דין אתה ממנה, סוג הגירושין וגודל הסדר הגירושין שלך. שכר טרחת עורך הדין לגירושין יהיה בעיקר מעלויות שכירת עורך דין לגירושין, וכן משכר טרחה משפטי והוצאות אחרות.

בחירת עורך דין נכון לגירושין בפנסילבניה צריכה לקחת בחשבון הרבה יותר מעלות השירות

ההבדלים העצומים בעלויות הגירושין הממוצעות תלויים במגוון גורמים, כולל סוג הגירושין, המצב בו מוגשים הגירושין ועורכי הדין לגירושין במדינות. עורך דין לגירושין בנברסקה הכפרית אולי לא יעלה לכם כמו משרד עורכי דין לגירושין בניו יורק, אך עלות שכירת עורך דין תלויה במידה רבה גם במקום בו אתם גרים. גורמים המשפיעים על מחיר הגירושין שלך כוללים, אך אינם מוגבלים, את פרק הזמן, המקום בו יש להשלים את מסמכי הגירושין, בין אם הגירושין מעוררים מחלוקת ובין אם אינם מעורערים, וגורמים אחרים.

זכור כמה עולה לך עורך דין לגירושין תלוי במקרה שלך ובאופי הגירושין

המחיר המדויק תלוי כמה מורכב הגירושין שלכם והאם אתם מזמינים עורך דין. מחירם של עורכי דין לגירושין נקבע על פי סוג הייצוג, מספר השאלות המובאות בפני בית המשפט או מטופלות על ידי עורך הדין, וגורמים רבים אחרים.

זוגות מתגרשים עושים את רוב העבודה עבור עצמם

אך לפעמים הם משלמים לעורך דין גירושין כדי לקבל ייעוץ משפטי בסיסי ומסמכי בית משפט, וכן שכר טרחה משפטי. שכר טרחה משפטי בגין גירושין במחלוקת אינו כה יקר, מכיוון שעורך הדין עשוי להיות מעורב מאוד בתהליך מציאת פשרה. הליכי גירושין הם יקרים אם אתה מאבד את התיק ועליך לשלם את כל שכר טרחת עורך הדין לגירושין. בנוסף לתשלום לסניגור שכנגד, תשלם גם את אגרות המשפט והוצאות המשפט.

אם תעסיק עורך דין לגירושין

תצטרך לשלם מה שמכונה אגרת פשרה ראשונית. לעיתים נדירות עורכי דין גובים שכר טרחה קבוע בגין גירושין, אך זה קורה, כלומר מעט מו"מ ואתה בעצם מחליט בעצמך לפני שהעורך דין יתקבל לעבודה. לכן עורכי דין לגירושין מוכנים לקחת על עצמם כל סוג של גירושין ללא עוררין תמורת "שכר טרחה אחיד". יש גובה של 1,000 דולר עבור גירושין ללא עוררין ו -2,500 דולר עבור גירושין ללא עוררין.

אם בני הזוג פונים בפני חבר מושבעים או בית משפט בגירושין או מנהלים דיון אחר בילדים, נכסים או חובות, יש תשלום קבוע מפורסם בסך 1,000 דולר עבור גירושין ללא עוררין ו -2,500 דולר עבור גירושין ללא עוררין.

ישנם גורמים רבים התורמים לעלות הכוללת

כולל מציאת גירושין במחלוקת או בלתי מעורערת, שכירת מגשר גירושין ובחירת משרד עורכי דין שייצג אותך. ממש בתחילת הגירושין, עורך דין רשאי לבקש מהשופט לשלם לבני הזוג דמי משפט והוצאות מחיה בזמן שהגירושין ממתינים. אמנם עורכי דין אינם שולטים כמה עולה בסופו של דבר תיק בדולרים, אך יש לדעת דבר אחד מראש על אגרת השמירה ועלויות הגירושין. ברוב המקרים עורכי דין לגירושין יואשמו בחודשים הראשונים לאחר סיום ההליכים.

אם ברצונך לחזות את עלות הייצוג במקרה שלך

התחל בהשוואה של התעריף השעתי של עורך דין לממוצע הארצי, שהוא כ -250 דולר לעורך דין לגירושין. חלק מעורכי הדין לגירושין גובים שכר שעתי, שיכול להגיע עד 650 דולר לשעה. לדוגמא, עורך דין לגירושין בקליבלנד יכול לגבות תשלום עבור שעה יותר מאשר עורך דין גרוש בעדה, אוהיו.
למידע בנושא של עו”ד פירוק שיתוף עליך לבדוק כאן: adv-office.co.il

כפי שכתבתי לעיל

הסיבה מדוע עורכי דין אינם יכולים לומר לך כמה יעלה הגירושים שלך היא שגורמים לא ידועים משפיעים על עלות הגירושין. לכן אתה זקוק לעורך דין גירושין מנוסה שיידע אותך לגבי האפשרויות הנכונות ועלויות הגירושין עבורך.

להלן תוכלו לקרוא כמה מהגורמים שעליכם לקחת בחשבון כאשר אתם מקבלים אחד כזה

בהקשר קשור, פירסם המשרד שלי מדריך מפורט כיצד לשמור על גירושיך. העלויות נמוכות ומה עלי לעשות אם אינני יכול להרשות לעצמי עורך דין בגירושין, אותו תוכלו למצוא בלחיצה על הקישור במשפט למטה. אם אינך בטוח אם ברצונך להעסיק עורך דין, התקשר לעורך דין גירושין במרילנד ונבדוק עבורך את תיקך.

דילוג לתוכן