היום אני משתף מדריך צעד אחר צעד לשימוש בעוזרים וירטואליים למסחר אלקטרוני כדי להגדיל את עסק המסחר האלקטרוני שלך. כאן תלמדו את כל הכלים והידע הדרוש לכם בכדי להתחיל עם עוזרים וירטואליים ולהעביר את המשימות שלכם בהצלחה לחברות שילוח. מדריך מיקור חוץ זה יביא אתכם לאווירה למסע מיקור החוץ שלכם וייתן לכם את הכלים הדרושים בכדי להעסיק בהצלחה את העוזר הווירטואלי הראשון שלכם. למד כיצד לנהל את תהליך העסקת עוזר וירטואלי ולמד שיטות עבודה מומלצות למיקור חוץ מוצלח בתחום העובדים הווירטואליים.

אולי תרצה להעביר עוזר מסחר אלקטרוני וירטואלי כי זה לוקח הרבה זמן

דורש חוויה נהדרת ואינו מהנה. לאחר שמצאתם את עוזר Shopify הווירטואלי הנכון לשיתוף פעולה, תוכלו להאציל משימות שאינן בתחום המומחיות שלכם. בין אם העוזר הווירטואלי שלך עובד ב- shopify בכדי לטפל במשימות כגון יצירת מוצרים, יצירת הנחות, פרסום בבלוג או יצירת הנחה, יש להוסיף אותו כעובד.

כאשר העסק שלך גדל והעסק שלך מרוויח כסף

זה נהדר שיש מישהו שיכול לטפל במהירות ובקלות בכל הדברים הטכנולוגיים. אתה יכול להקים ולנהל את החנות המקוונת שלך, אבל אם היא תגדל ותעשה לך כסף, זה נהדר שיש מישהו עם ניסיון בענף המסחר האלקטרוני לעבוד איתו. אם תגדיל את העסק שלך והחנות מרוויחה כסף, אתה יכול לעשות הכל בקשר לעסק, ואם אתה הולך לשוק עם עסק קטן או עסק עם יותר מכמה עובדים, אתה יכול לפתוח אותו או לגרום לו לעבוד. זה נהדר שיש לך ניסיון בתעשיית הטכנולוגיה ויש לך מישהו שיכול להתמודד עם כל סיביות הטכנולוגיה במהירות או בקלות.

בהתחשב בכמות העבודה שצריך לעשות

העסקת עוזר Shopify וירטואלי היא אחת ההחלטות הטובות ביותר שתוכלו לקבל. אם אתה מעוניין להעסיק עוזרים וירטואליים, במיוחד עבור החנות שלך, אנו ממליצים לך להשתמש ב- Upwork כדי למצוא עזרה סבירה ומנוסה. FreeeUp סיפקה לך זה עתה רשימה של כל העובדים הווירטואליים שאתה מחפש, ורשמנו כמה מהטיפים המובילים שלנו לעזרה בחנות וירטואלית המתאימים לצרכים שלך.

אתה יכול להירשם עם חברת מיקור חוץ

לשכור פרילנסר ואז לבקש אחרים או להעסיק עוזרים וירטואליים מ- Shopify אם אתה מוצא את הפיתרון הנכון. יתכן שתהיה מעוניין בעוזר וירטואלי (VA) העובד במשרה מלאה בחברה במיקור חוץ, או שתעסיק פרילנסרים.

אם ברצונך להעסיק עוזר וירטואלי, עומדות בפניך שתי אפשרויות: תוכל לשכור אחת מחברה במיקור חוץ או למצוא עוזר וירטואלי בחינם. האם יש לך שאלות היכן למצוא עוזרים וירטואליים ואם כן, איזו חברת מיקור חוץ או פרילנסר אתה זקוק?

עבור רוב הסטארט-אפים

העסקת עוזר וירטואלי ממשאב מהימן היא הדרך הטובה ביותר לעשות זאת. כאשר אתה פותח עסק מקוון קטן וקטן, אינך יכול להעסיק עובדים משלך, ולכן שכירת עוזר וירטואלי אחד או יותר היא הדבר הבא הכי טוב שלך. אז אם תחליטו לשכור עוזר וירטואלי לחנות הנשירה שלכם, הזמינו מישהו מכל רחבי הארץ.

בדיוק כמו בחנות פיזית, אתה זקוק לעוזר שיעזור לך להפעיל ולגדל את אתר Shopify שלך. עוזר וירטואלי לא ייצור את האתר כולו, אך הוא או היא יכולים לעזור בניהול חלקים מהעסק.

אחד המפתחות הדרושים לעוזר הווירטואלי שלך ב- Shopify

הוא מנהל מדיה חברתית. אני מציע לך ליצור כתובות דוא"ל נפרדות עבור כל אחד מהעוזרים הווירטואליים שלך. אתה זקוק לגישה לדוא"ל הקיים שלך מכיוון שהם עונים ושולחים דוא"ל, אך יהיה עליך להוסיף אותם עם הרשאות מיוחדות בהתבסס על המשימות שהם צריכים לבצע. כשאתם מפרסמים ברשתות החברתיות, אתם זקוקים גם להבנה טובה של מודעות ממומנות.
למידע נוסף אודות עובדים וירטואליים לחנויות שופיפיי כדאי לבקר ב- fillva.com

אתה יכול להקים עוזר וירטואלי מ- Shopify כדי להבטיח כי תקשורת הלקוחות נקראת ומטופלת במהירות וביעילות.

התוספים חשובים מכיוון שכאשר אתה מגדיר את העוזר הווירטואלי הראשון שלך

אתה יכול להקצות אותו לטיפול בתוספים מסוימים תוך היכרות עם העסק שלך. העוזרים הווירטואליים במשרה מלאה, שעיקרם המשימה שלהם לנהל את החנות בעצמם, יש גישה מלאה לכל מה שיכול להוביל להצלחה, והם במשרה מלאה ווירטואלית.
לעוד מידע אודות menashe.org.il ועובדים וירטואליים לחנויות שופיפיי יש לגלוש לאתר menashe.org.il

חנויות Shopify בכל הגדלים יכולות להשתמש באפליקציות האלה

ואם אתה משתמש ומיישם אותן כראוי, הן יכולות להיכנס לחנות שלך ולצמוח איתך. אמנם חשבת הרבה על העסקת עוזרים וירטואליים, אך השאלה הגדולה ביותר שעליך לענות עליה היא מתי אתה באמת לוחץ על ההדק. אני מאוד מאמין שעליך למיקור חוץ של העוזרים הווירטואליים שלך מוקדם ככל האפשר ולהגדיר אותם למשימות הקטנות והחוזרות ביותר, מכיוון שמשימות מסוימות אינן אפשריות לחלוטין להשלים בעצמך. אם יש לך מושג טוב מה אתה זקוק לעסק שלך ומה העוזר הווירטואלי צריך, אני ממליץ לך להעריך מחדש ולהתאים את המצב הנוכחי שלך כחנות של Shopify.

דילוג לתוכן