עבודות סמינר הן משימת המפתח בקורס יחיד ומשמשות להדגמת המיקוד והניתוח המתמשכים שלך של מושג, בעיה או בעיה. פרק זה מתמקד בסכנות ובמלכודות שבכתיבת עבודות סמינריוניות וכיצד להימנע מהן.

לימוד עבודה סמינריונית

הוא תהליך שונה מלימוד עבודה לכיתת שנה א '. לצורך עבודת הסמינריון עליך לבצע מחקר מדעי יסודי, ולא ניתן לבצע מחקר זה ביום או בסוף שבוע. מכיוון שהעבודות בדרך כלל כוללות 15-20 עמודים, עבודות סמינריוניות הן עבודה תובענית מבחינת כמות המחקר והזמן הקצר שנדרש להשלמתן.

השתמש ברשומת המחקר שלך

כדי לרשום הערות היכן מצאת חומר שימושי ואיך אתה מתכוון להשתמש בו במסה שלך. המאמר שלה יכול לנוע בין מחקרים אמפיריים קטנים לביקורות ספרות ומטא-לימודים. כשנכנסים למכללה או אוניברסיטה, עבודת הסמינריון היא אחד מסוגי הטקסט האקדמי הראשון שאתה לומד לכתוב.

אם אתה עובד מאוחר

יש לך עומס אשראי כבד, או שיש לך אחריות הורית, ייתכן שלא תרצה לבחור נושא שידרוש ממך לחפש חומרים מחוץ לספריות. יומן המחקר שלך הוא מקום טוב לרשום מקורות שימושיים אליהם תוכל לגשת תוך כדי שיפור העבודה שלך באמצעות מחקר וניתוח נוספים. אם אתה חושב שיש חומרים מעניינים שאינם רלוונטיים לעבודתך אך יכולים להיות שימושיים, כתוב אותם בדוח המחקר שלך. לדוגמא, אם ברצונך לכתוב על ההשפעה הכלכלית של חוקי הסחר על השקעות זרות, יתכן שתזדקק לגישה לספרייה ארגונית של חומרים פיננסיים וניתוחים. סטודנטים רבים שעדיין לא מכירים את נושא הסמינר עשויים להתקשות מאוד בבחירת נושא לעבודתם.
לפרטים נוספים אודות עבודות סמינריון נא לבקר באתר https://smarter.co.il/

מתן הוראות

עלונים, דיונים מפורשים והערות אפקטיביות וארגון חומרי מחקר יכולים לעזור לסטודנטים להיות יעילים יותר ולשפר את איכות המוצר הסופי שלהם. כלים כגון Westlaw Lexis כדי לעקוב אחר מסלולי מחקר בנושא ספציפי עשויים להועיל, אך הם לא יכולים לשמש כתחליף למערכות התלמידים לתיעוד וארגון המחקר שלהם, וחלק מהמחקרים לעבודות סמינריוניות צריכים להיעשות. על ידי התלמידים עצמם (כמו עם ווסטלאו לקסיס) כחלק מהערות וארגון החומרים. הדבר הטוב ביותר שאפשר לעשות הוא לבדוק את החומרים שמצאו התלמידים ולעשות כמה השתקפויות על הדרך שעברו המחקר שלהם. — –

דילוג לתוכן