יש כאלה שהכתיבה היא הכוח שמניע אותם בכל יום מחדש. אך גם כאלה שכותבים מעולה, תמיד יכולים למצוא את המקום להשתפר. סדנאות כתיבה נועדו על מנת לסייע לכותבים מתחילים או מנוסים לשפר את רמת הכתיבה שלהם. הסדנה עוסקת בכל הרבדים השונים הקשורים לכתיבה מכל סוג שהוא. אך לפני שאתם נרשמים לסדנה מסוימת, איך תדעו שהיא מתאימה לכם? יש לנו כמה דגשים חשובים עבורכם. רוצים לעשות בחירה בטוחה? הירשמו לסדנת הכתיבה של צפריר בשן.

תבדקו מי מעביר את הסדנה

האדם שמעביר את הסדנה הוא בעצם המנטור שאמור ללמד אתכם את הטכניקות החשובות. תרצו שאת הסדנה שאליה נרשמתם יעביר איש עם ניסיון רב בכתיבה. אם אינכם מכירים את האיש שעומד מאחורי הסדנה, תמיד תוכלו לקרוא עליו קצת. רק אם אתם בטוחים שמדובר על איש מנוסה, תוכלו להירשם לסדנה שלו בלב שלם. אם לא תהיו בטוחים לגבי הניסיון של האדם שעומד מאחורי הסדנה, אוטומטית תתחילו במוטיבציה ירודה. חשוב מאוד שמי שמנחה את הסדנה יהיה מודל לחיקוי עבורכם.

סדנה שמותאמת לשאיפותיכם

אם החלטתם לחפש אחר סדנאות כתיבה, ככל הנראה ישנה מטרה שעומדת לכם למול העיניים. הסדנה שתבחרו חייבת להיות כזאת שתסייע לכם להגיע אל המטרה שהצבתם לעצמכם. הרי לכל סדנה יש את המטרה שהיא אמורה לסייע לכם להשיג. תוכלו אפילו להסתכל בסילבוס על מנת להבין לעומק מה תוכלו להשיג ממנה. אם לא תשיגו את המטרה הרצויה כל המאמץ עלול לרדת לטמיון.

אל תבחרו סדנת כתיבה לפי עלות

זה עלול להיות מאוד מפתה לבחור סדנאות כתיבה לפי העלות שלהן. אך בפועל זוהי עשויה להיות הטעות הכי גדולה שאתם תעשו. אם החלטתם להשקיע בכישרון הכתיבה שלכם, מוטב כי תשקיעו בו עד הסוף. סדנת כתיבה במחיר זול עשויה להיות כזאת שלא תספק לכם את מבוקשכם. הרי עלות הסדנה מביאה לידיי ביטוי גם את האיכות שלה ברוב המכריע של המקרים. לא תרצו להגיע לסדנה שאתם יודעים שהיא לא תעיף אתכם למעלה.

צילום:freepik

דילוג לתוכן