עושים את הצעדים הראשונים שלכם בשוק ההון? עליכם לזכור כי חשוב מאוד שהצעדים הראשונים יהיו צעדים שיספקו לכם את הביטחון. אחרי שתעשו את הצעדים הראשונים בצורה נכונה, תוכלו למצוא את עצמכם מתקדמים קדימה. אז אילו טיפים יכולים לסייע למשקיע המתחיל שעושה את צעדיו הראשונים בעולם הזה? מולי רובינזון שמשקיע כבר 15 שנים במניות שונות יספק לכם טיפים חשובים. אם תדעו ליישם את הטיפים הללו תוכלו להוציא מהלימון לימונדה, ולקדם את עצמכם אל עבר ההצלחה.

תעשו שיעורי בית – הכירו את שוק ההון

הכי קל מבחינתכם יהיה לעשות מה שכולם עושים. אך מסחר בשוק ההון זה לא משחק ילדים, ולכל אחד מתאימה השקעה מסוג שונה. לכן לפני שאתם בכלל מתחילים להשקיע חשוב כי תעשו קצת שיעורי בית. תנסו להכיר את העולם הזה על בוריו, ולהבין בדיוק אל תוך מה אתם נכנסים. כל שאלה שתשאלו וכל תשובה שתקבלו תסייע לכם בהמשך הדרך. ברגע שתהיו מוכנים תוכלו לעשות השקעות בצורה בטוחה וללא אף חשש.

תפזרו השקעות – אל תשימו את כל הביצים בסל אחד

כל משקיע מנוסה יודע כי אסור לשים את כל הכסף במקום אחד. רוב המשקיעים המנוסים מחזיקים במספר אפיקי השקעה שונים שבהם הם משקיעים. ברגע ששמים את כל הכסף במקום אחד, הסיכוי להפסיד את הכסף ביום בהיר אחד הוא גבוה. ברגע שמפזרים סיכונים, גם במקרה של הפסד לא מדובר על הפסד כל כך משמעותי מבחינתכם.

לא בטוחים? התייעצו עם מקצוענים

תמיד תוכלו לפנות אל אנשי מקצוע שיסייעו לכם לעשות את הצעדים הראשונים. מולי רובינזון ישמח לסייע לכם מהידע שאותו הוא צבר לאורך השנים. אם תיצמדו אל משקיע מנוסה, תוכלו להוציא ממנו לא מעט אינפורמציה שעשויה לסייע לכם. בשלב מסוים כבר תרגישו כי אתם מסוגלים להתמודד עם שוק ההון בעצמכם. עד שזה יקרה מוטב כי כל החלטה שתעשו תהיה כזאת שתתייעצו לגביה. מה רע שעוד בן אדם מנוסה יסייע לכם? בסוף אתם אלה שעושים את ההחלטה הסופית.

צילום:freepik

דילוג לתוכן