השתלת שיער בישראל היא הליך שמתבצע במטרה להוסיף שיער לאזור בראש שסובל מדילול או קרחות. ההליך מתבצע על ידי נטילת שיער מחלקים שמאופיינים בצמיחת שיער עבה יותר, בדרך כלל בחלק האחורי של הקרקפת, והשתלתו באזור הדליל או הקרח בקרקפת.

השתלת שיער בישראל היא שיטת שיקום שיער שהתפתחה באופן משמעותי בעשורים האחרונים, ומומחי שיקום שיער מציעים למטופלים טיפולים מותאמים אישית עד להשגת תוצאות טבעיות ויפות.

האם השתלת שיער בישראל עובדת?

ברוב המקרים, הליכי השתלת שיער בישראל מניבים תוצאות מוצלחות יותר ממוצרי שיקום שיער ללא מרשם. היתרונות כוללים:

  • צמיחת שיער חדש שנראה טבעי ויפה ומשתלב היטב עם קו השיער, בתוך פרק זמן של כשלושה עד ארבעה חודשים.
  • השיער המושתל נשאר על הקרקפת לטווח הארוך מאוד.
  • לאנשים עם זקיקי שיער רדומים שכבר אינם מצמיחים שיער, מוצע טיפול בפלסמה בשילוב עם טיפול השתלת שיער.

השתלת שיער בישראל מתאימה לכל אדם בכל גיל, וההליכים מתבצעים בעיקר כדי להשיב שיער שנשר או לשקם אזור מקריח או מדולל באופן טבעי בקרחת, בעקבות גיל, לאחר פציעה או בעקבות מתח משמעותי.

איך עובד הליך השתלת שיער בישראל?

במובן הפשוט ביותר, מנתח השתלת שיער בישראל נוטל שיער קיים ומעביר אותו לאזור שבו אין צמיחת שיער. השיער להשתלה נלקח בדרך כלל מאחורי הראש, שמאופיין בצמיחת שיער תקינה.

לפני תחילת הטיפול, המנתח מעקר את האזור בו תתבצע הסרת השיער ומרדים אותו באמצעות חומר הרדמה מקומי. ניתן גם לבקש חומר הרגעה על מנת שניתן יהיה לעבור את ההליך בטשטוש. המנתח מבצע השתלת שיער באחת משתי השיטות המתקדמות: FUT או FUE.

מציאת מנתח השתלת שיער בישראל

כדי לעבור הליך השתלת שיער בישראל עם תוצאות מעולות וטבעיות, מומלץ לחפש מנתח שיש לו ניסיון עשיר בתחום, ושיש עליו המלצות טובות ממטופלים קודמים. חשוב לבחור רק מנתח מוסמך, שיכול להציג תיעוד להליכי השתלה מוצלחים, ולבקש לראות תיק עבודות. חשוב גם לקרוא ביקורות על אופן ההתנהלות של המנתח, היחס שלו למטופלים, ורמת ההכשרה והניסיון שלו. לפרטים נוספים ומידע נוסף על השתלת שיער בישראל, צרו קשר עם בי אסתטיק ונשמח לעזור.

צילום:freepik

דילוג לתוכן