מזון משומר הוא חלק חשוב מתזונה מאוזנת ובריאה עבור הכלב שלך. אבל מה ההבדל בין סוגי השימורים השונים הזמינים לכלבים? פוסט זה בבלוג בוחן את ההבדל בין שימורים רטובים ויבשים, שימורים לגורים, כלבים מבוגרים ומבוגרים, ומזון שימורים ללא דגנים וללא גלוטן.

שימורים רטוב ויבש

הורים רבים לחיות מחמד בוחרים כעת במזון שימורים ללא דגנים וללא גלוטן עבור בני לוויתם הכלבים. מזון לכלבים ללא דגנים וללא גלוטן מיוצר בדרך כלל ללא דגנים כמו חיטה, תירס ואורז, שעלולים להיות קשים לעיכול עבור כלבים מסוימים. מזונות אלו יכולים להועיל לכלבים עם קיבה רגישה, או לאלה שעלולים לסבול מאלרגיות למזון. מזון משומר ללא דגנים וללא גלוטן הוא בדרך כלל עשיר בחלבון ודל בפחמימות, ועשוי להכיל תוספת של ויטמינים ומינרלים לתמיכה בעיכול בריא. בנוסף, מזונות שימורים רבים ללא דגנים וללא גלוטן מיוצרים עם מרכיבים טבעיים, כגון חלבונים מהחי, פירות וירקות באיכות גבוהה.

שימורים צמחוניים וטבעוניים: שימורים צמחוניים וטבעוניים מיועדים לכלבים שעלולים לסבול מאלרגיות או רגישויות למזון, או שאולי מעדיפים תזונה נקייה ממוצרים מן החי. מזון משומר צמחוני וטבעוני הוא בדרך כלל על בסיס צמחי ואינו מכיל חלבונים מן החי. הוא מועשר בדרך כלל במגוון ויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון כדי לתמוך בבריאות הכללית. מזונות שימורים צמחוניים וטבעוניים רבים הם גם ללא דגנים וללא גלוטן ומיוצרים עם מרכיבים טבעיים כמו פירות וירקות. בסופו של דבר, הסוג הטוב ביותר של מזון משומר עבור הגור שלך יהיה תלוי בצרכים הספציפיים שלו, אורח החיים והעדפות התזונה שלו. לפני רכישת כל סוג של מזון משומר, חשוב להתייעץ עם הווטרינר שלך כדי לוודא שהכלב שלך מקבל את התזונה הנכונה שהוא צריך כדי לשגשג. בנוסף, הקפד לבדוק את התווית של המזון עבור פרופיל החומרים התזונתיים ומידע חשוב אחר, כגון מרכיבים ותכולה קלורית. הווטרינר שלך יכול גם להציע סוגים ספציפיים של מזון משומר שעשוי להיות הטוב ביותר עבור הגור שלך.

מזון משומר הוא חלק חשוב מתזונה מאוזנת ובריאה עבור הכלב שלך. על ידי הבנת הסוגים השונים של שימורים זמינים, אתה יכול להבטיח שאתה נותן לכלב שלך את התזונה הטובה ביותר עבור גילו ואורח חייו.

למידע נוסף פט פלנט.

דילוג לתוכן