בחלק זה אני מנסה לענות על כמה מהשאלות הנפוצות ביותר בנושא כרטיסי ביקור ועיצוב כרטיסי ביקור וכן על כמה נושאים אחרים.

אם אתה פרילנסר או יזם

הנה כמה דוגמאות ותבניות ייחודיות ומעוררות השראה בהן תוכל ליצור משלך. Envato Elements היא אפשרות עוצמתית, אך אם אינך מוצא אחד שמתאים לצרכים שלך, יש הרבה אפשרויות נהדרות אחרות לבחירה. אם אתה זקוק לעזרה בהתאמה אישית של תבניות כרטיס הביקור שלך בעזרת כלים פופולריים כמו Adobe Illustrator או InDesign, עיין בקורסים הבסיסיים והמתקדמים של Illustrator. יש הרבה תבניות נהדרות של כרטיסי ביקור הזמינות בחינם באינטרנט, ויש אפילו גרסה חינמית של המדריך לעיצוב כרטיסי ביקור בפורמט PDF. ואם, כמוני, אתה מעדיף לעצב את כרטיסי הביקור שלך באמצעות כרטיסי ביקור מקוונים – יצרני כרטיסים משתמשים באדובי אילוסטרייטור – עליך לבדוק גם את תבניות כרטיסי הביקור החינמיות שלנו לכלי עסקים והתאמה אישית.

בהמשך אני אראה לך כיצד ליצור כרטיסי ביקור טובים עם יצרנית כרטיסי הביקור של פלייס, ואני מועיל להסביר כיצד להשתמש בתבניות כרטיס הביקור למטה, להוסיף לוגו, לשנות מעט צבעים, להעתיק ולהדביק עסק כרטיסים במהירות וכו '

לאחר שבחרת תבנית הרלוונטית לעסק שלך

Vistaprint מאפשר לך ליצור כרטיסי ביקור מותאמים אישית המייצגים את העסק הייחודי שלך. כשאתה יוצר את העיצוב שלך, ניתן להפוך אותו גם לכרטיס ביקור עם לוגו מותאם אישית, שם חברה, לוגו וצבע לוגו. כשאתה מקבל את ערכת העיצוב, הקפד להדפיס את כרטיסי הביקור שלך באופן מקצועי בחנות המקומית שלך או באינטרנט באמצעות שירות ההדפסה Vistsap.

ישנן דרכים יצירתיות רבות להפוך את כרטיסי הביקור שלך לבלתי נשכחים ופונקציונליים

אך אחד ההיבטים החשובים ביותר בהפיכתם לאינטראקטיביים ומעורבות הוא הפיכתם למשחק קלפים. זו הזדמנות נהדרת להיות יצירתיים כשאתה הופך כרטיס ביקור ממשחק קלפים ללוח משחק או אפילו למשחק אינטראקטיבי.

אם אינכם רוצים כרטיס ביקור במהירות ובמאמץ מינימלי

כרטיסי ביקור הם הבחירה המושלמת. במקום פשוט להקיש על לוגו על קופסת קרטון לבנה, התבונן בדוגמאות הנהדרות של כרטיסי ביקור וצור תבנית עם תבניות Google Docs. זהו עיצוב כרטיסי ביקור מינימליסטי שעדיין מציע מספיק פונקציונליות כדי לאפשר ללקוחות שלך להגיע אליך, אך גם עובד בצורה מושלמת ככרטיס ביקור מקצועי. כרטיס ביקור אישי לתצוגה פועלת בצורה מושלמת, וכרטיס ביקור אישי לתצוגה.

אם אתה רוצה להראות יצירתי, אמין ומהנה, עליך להשתמש בתבניות אלה לכרטיסי הביקור שלך. גלריה זו של מיקרוסופט מכילה תבניות לכרטיסי ביקור מ- Word ו- PowerPoint, כמו גם מספר תבניות פופולריות אחרות.
בכדי לשמוע מידע אודות כרטיס ביקור דוגמאות באפשרותך לבדוק ב- digitalbcard.co.il

אם יש לך עיצוב כרטיסי ביקור מורכבים

נסה לאזן את זה על ידי הצבעים הראשוניים בגב כרטיסי הביקור שלך. תבניות כרטיסי ביקור מגיעות במגוון עיצובים מינימליסטיים המכילים רק את האלמנטים הדרושים לכרטיסי הביקור שלכם. אם תנסה להשתמש בכל הצבעים של כרטיס ביקור, תוכל לעשות את הבחירה גדולה ככל שתרצה. אתה יכול גם לתת אותם במתנה חינם על ידי הוספת תמונה שלך, לוגו החברה שלך או אפילו לוגו עבור החברה שלך.

השתמש בפקדים משמאל וימין כדי לשנות את צבע כרטיס הביקור שלך, את גודל הכרטיס ואפילו את סוג הכרטיס שמתאים למותג שלך.

אם אתה מנהל חנות ספרים

כרטיס הביקור שלך יכול לשמש גם כסימניה או להדפיס את לוח השנה שלך על מגנט של כרטיס ביקור. אם אתה גנן, אתה יכול לשים את כרטיסי הביקור שלך במעטפות עם זרעים. יש אנשים שירצו להשתמש בכרטיסים שלכם כהפניות כל הזמן, כך שאם יש לכם מקום בגב כרטיסי הביקור שלכם ואתם # אם הזמנתם אותם מקופלים, כדאי לצרף תמונה של צמח או תמונה של צמח במצבו הטבעי, וכן מידע אודותיו.

אם אתם מחפשים בעל כרטיסי ביקור, עלית פליירים מציעה כרטיסי תבליט מודפסים בתלת מימד. כריכה: קטיפה עם כתמים מוגבהים וציפוי UV, כיסוי לחלק הקדמי והאחורי של הכרטיס וחותמת נייר כסף בגב.

הדפסה של 48 שעות מציעה מגוון רחב של כרטיסי ביקור בגדלים שונים, צורות, גדלים וגדלים של כרטיסי קיפול. בנוסף, iPrint מציעה גם כרטיס ביקור מגנטי המציע מגוון רחב של כרטיסים בעיצובים וצבעים שונים ובגדלים שונים למטרות עסקיות שונות.

אם אתה אוהב רעיונות מקצועיים לכרטיסי ביקור נקיים ונועזים

אתה יכול לנסות גם אותם. כאשר אתה מבצע את בדיקת הנאותות שלך, עיצוב כרטיסי ביקור נחמד ומקצועי יכול לצאת בקלות מתבנית חינמית. בעזרת תבניות iPrint בחינם, תוכלו ליצור כרטיסי ביקור משלכם בגדלים, צורות, צבעים וגדלים שונים.

דילוג לתוכן