שילוב נתוני היבול, מלאי דשנים, תוצאות בדיקות מעבדה, ניתוח מים וקרקע, חומרים מזינים, pH ואלמנטים אחרים. פיתוח פתרונות ליצרנים קטנים, בינוניים וגדולים של מוצרים חקלאיים. פיתוח קונספט, ניתוח שוק, מחקרי כדאיות ותכנון טכני של פרויקטים סוהרים.

בתחום החקלאות מגוון רחב של נושאים זכאים לסיוע

כולל תשומות ומכונות חקלאיות, חידושים בחקלאות דיגיטלית, טכנולוגיות חקלאיות מדויקות, פיטו-סניטריים, שיפורים בעיבוד מזון לאחר הקציר, איכות המזון ובטיחות המזון. . מועמדים מוזמנים לבצע מחקר חדשני ולפתח יישומים מסחריים קצרי טווח של תוצאות מחקר. אלה כוללים חידושים שמטרתם (א) להגביר את הייצור החקלאי באמצעות שיפורים גנטיים בדגים ובגידולים העמידים בפני מזיקים; (ב) שיפור התחרותיות של הכנסות חקלאיות לחקלאים ולבעלי עניין אחרים בענף המזון על ידי שיפור האיכות והפחתת עלויות השיווק; (ג) שיפור בטיחות המזון ואיכותם על ידי הוספת ערך למוצרים מסורתיים ומקומיים.

ההתפתחות הנרחבת של חקלאות ומזון באזור הגליל העליון הביאה לעלייה בביקוש למעבדות מדעיות ולמחקרי שטח הנחוצים לתמיכה בענפי החקלאות והמזון באזור

מכללת תל חי מוקדשת לתוכניות ומתקנים לקידום טכנולוגיית מזון חקלאי בתחום זה. תחנת המחקר והפיתוח בערבה עורכת מחקר ופיתוח המתמקדים בצמחים המשגשגים בתנאים יבשים.

מדענים במכללת תל חי מבצעים מחקר על מזון בריא ומזונות רפואיים ומעבירים קורסים לפיתוח מוצרים

התוכניות והמתקנים הספציפיים לקידום טכנולוגיית המזון החקלאי כוללים מעבדת מחקר אנליטית חדשה, מעבדה מתקדמת לחיישני מזון, המטבח הראשון לפיתוח מוצרים בישראל, מפעל חלב חלופי ויקב הכשרה.

ישראל

היא יצואנית גדולה של תוצרת טרייה ומובילה עולמית בתחום מכונות החקלאות, אם כי הגיאוגרפיה של המדינה אינה תורמת לחקלאות. יותר ממחצית השטח הוא מדברי, והאקלים והיעדר מקורות המים אינם תומכים בחקלאות. ישראל, המובילה העולמית בשימוש במערכות היי-טק בחקלאות, היא גם ארץ הקודש (ראה את ההתפתחות המובילה של ישראל בתחום האגרוטוריזם לתיירים שרוצים לראות כיצד האדמה גדלה בתקופת המקרא).

החקלאות

שתחילתה בגידול באזור ים המלח ובקעת הירדן, החלה לפני אלפי שנים. כדאי לבקר במוזיאון דגון בחיפה, המציג את ההיסטוריה של גידול התבואה מהימים הראשונים ועד ימינו. רוב עמק החולה שבמזרח הגליל הוא יישוב הררי עם שדות חקלאיים ובוסתנים.

עדויות לגידול תבואה התגלו באתרים בני 23,000 שנה בגליל

והכפילו את גיל הניסויים הראשונים. אם ברצונכם לראות כיצד חלוצי הארץ בנו את תשתית החקלאות המודרנית שלה, תוכלו לבקר במוזיאון חוות דוברובין שהוקם בביצה הולה בגליל העליון בסוף המאה ה -19 או במוזיאון ביישוב חלוצי קיבוץ יפעת המתאר את הכפר. החיים באזור בשנות העשרים של המאה העשרים.

ידוע שאנשים פרהיסטוריים בגליל טיפחו חיטה כבר לפני 12,000 שנה

הוא האמין כי העיבוד התרחש לפני הקולוניזציה, והופעתו קידמה את התפתחות היווצרות הרכוש והציוויליזציה עצמה. יש הסבורים כי המהפכה החקלאית החלה להפוך את החברה כולה על פני כדור הארץ.

הייצור החקלאי גדל פי 16, פי שלושה מגידול האוכלוסייה. עם זאת, חשיבותה של החקלאות למשק הישראלי פחתה עם הזמן, וכתוצאה מכך ירדה בערך התוצר. הגנת גבולות ומכס למוצרי חקלאות נותרה כלי חשוב לתמיכה במפיקים חקלאיים.

פורל וסלמון עוברים גידול בבריכות מיוחדות דמויי תעלה אשר עוברות לאורך נהר דן

יובל של הירדן. בין הדגים המגודלים בכלובים תת-מימיים בכנרת ניתן למנות דגיגית ראש (זה מכונה בישראל דני), דגי ים אירופיים ומינים דרום אמריקאים (אם כי דלים). דגים מהים כוללים קרפיון כסף, קרפיון דשא, בורי, דג פלפל, סלעית, שקע כסוף ובס ים אסייתי (מיובא מאוסטרליה).
לעוד מידע על גליליס נא לבדוק כאן: galilees.co.il

אזור הגליל העליון

הוא אחד היעדים התיירותיים החשובים ביותר בישראל ובמובנים רבים מראה. קיבוץ עין גדי בים המלח מראה למבקרים כיצד ישראל הפכה לים. האזור מאוכלס מאז ימי קדם בגלל שפע המים והאדמה הפורייה שלו ואירח מגוון קהילות אתניות מכל רחבי הארץ. באמצע אזור המדבר הגדול בישראל, שבו אפשר לצפות לשממה, נראה שיש דוכני ירקות ופירות לחקלאים ולאיכרים. מדהים לראות את השגשוג שמקורו בחדשנות ותמיכה בתעשייה.

נשאלו עליו שאלות בזיליון ותשובות היו בראש מעיינינו עבור האוטובוס שלנו שחצה את מישור החוף לתל אביב

ישראל. באותה תקופה הכריז גרשון כהן, יו"ר האיגוד החקלאי בישראל, כי תל אביב היא עיר מסחר שלא תהיה קיימת ללא רקע החקלאות בפריפריה. הביקור הראשון שלי בייצור חקלאי בים התיכון היה במכונית עם חבר שהראה לי את טורקיה.

המסקנות של צוות ארכיאולוגים בינלאומי מאוניברסיטת חיפה

אוניברסיטת בר אילן, האוניברסיטה העברית והרווארד מבוססות על שלושה דברים שנמצאו בנקודה הנמוכה ביותר על שפת הכנרת. אחד מהם הוא המופע הגבוה באופן בלתי צפוי של זני חיטה ושעורה מקומיים כמו גם זני בר. שנית, הנוכחות הגבוהה מהצפוי של עשבים פרוטו, מה שאולי הכעיס את החקלאים שגידלו את הצמחים הנטועים שם.

Crystal Vision (972-86356763) מתכננת ומייצרת את כל סוגי המכונות למוצרים חקלאיים

במיוחד פירות כגון תמרים, צנוניות ושוחקים, לשיפור איכות המוצר. ציוד מותאם להשקיית צמחים, האכלת דגים וגידול חלב. בתנובה (982-1800666244) יש מחלקות גדולות למוצרי חלב, בשר, עופות, דגים, מוצרים חקלאיים וביצים.

דילוג לתוכן