הקדמה: מהו בית חכם?

בית חכם הוא בית עם מכשירים טכנולוגיים שונים הניתנים לשליטה על ידי הבעלים. מכשירים אלה מחוברים לרוב לאינטרנט וניתן לשלוט בהם מרחוק.

היתרונות של מגורים בבית חכם הם רבים. הם כוללים:

– חשבונות אנרגיה נמוכים יותר

– יותר נוחות

– אבטחה טובה יותר

בית חכם הוא בית שצויד בטכנולוגיה שיכולה להפוך הרבה מהמשימות והפונקציות לאוטומטיות.

המפתח לבית חכם מוצלח מתחיל בהתקנת המכשירים הנכונים. ניתן לעשות זאת על ידי הקמת בית חכם. הטכנולוגיה העדכנית ביותר בתחום זה מקלה על הצרכנים לקבל מערכת אוטומטית ומחוברת בביתם.

מהו בקר בית חכם?

בקר בית חכם הוא מכשיר שמתחבר לרשת הביתית שלך ושולט בכל מכשירי האוטומציה הביתית שלך. ניתן להתייחס אליו גם כמרכז חכם.

הבקר בדרך כלל מחובר לאינטרנט באמצעות כבל Ethernet או חיבור WiFi, והוא משמש לשליטה על כל דבר בבית מרחוק. הפונקציה החשובה ביותר של הרכזת היא לאפשר לך לבצע משימות אוטומטיות, כגון כיבוי אורות כשאתה יוצא מהבית, או הפעלת הטלוויזיה כשאתה נכנס לחדר.

בקר בית חכם הוא מכשיר שיכול לשלוט על התאורה, הטמפרטורה, מערכת האבטחה ושאר התקנים של הבית. בקר הבית החכם האלחוטי Heto הוא מכשיר שיכול לשלוט במכשירים שונים בבית מרחוק.

בקר הבית החכם האלחוטי Heto הוא מכשיר חדשני המאפשר לך לשלוט בכל הבית שלך מבלי להדליק ולכבות ידנית את כל האורות או להתאים את הטמפרטורה.

מהם היתרונות בבעלות על בית חכם?

הבית החכם הוא לא רק מושג שקיים בעתיד. זו מציאות שאנחנו יכולים ליהנות ממנה היום, והיא יותר מסתם נוחות.

בית חכם נועד לנוחותכם ולנוחותכם. ניתן לשלוט בו מרחוק, באמצעות הקול שלך, או באמצעות אפליקציה בטלפון שלך. עם בית חכם אתה יכול לעשות הכל, החל מכיבוי האורות ועד הגדרת הטמפרטורה ועד לצפות במתרחש בבית בזמן שאתה לא נמצא.

בית חכם הוא בית שצויד בטכנולוגיה חכמה ומחוברת כדי לספק יותר נוחות ונוחות. במאמר זה נבחן את היתרונות של חיים בבית חכם.

היתרון הראשון של מגורים בבית חכם הוא שאתה יכול לשלוט בכל הבית שלך עם מכשיר אחד בלבד. מהאורות ועד הטמפרטורה, אתה יכול לשלוט על הכל מהטלפון או הטאבלט שלך. המשמעות היא פחות עומס בבית ויותר מקום להנאתכם!

כיצד לבחור את הפלטפורמה הטובה ביותר עבור צורכי הבית החכם שלך?

קיימות פלטפורמות רבות ושונות למערכות בית חכם. מהפופולריים שבהם, כמו Amazon Echo ו-Google Home ועד לפלטפורמות נישה נוספות, כמו Wink ו-Nest.

במאמר זה נדבר על הפופולריים שבהם ועל מה שאתה צריך לקחת בחשבון לפני שאתה בוחר אחד לצרכי הבית החכם שלך.

הבית החכם הוא העתיד של החיים, ואין זה מפתיע שיש כל כך הרבה חברות שמתחרות על תשומת לבכם. הבעיה עם זה היא שיכול להיות קשה להבין לאיזו חברה יש את המוצר הטוב ביותר עבורך.
למידע נוסף בתחום של בית חכם מדריך מומלץ לבדוק ב- bdb.co.il

למרבה המזל, ריכזנו רשימה של חמש החברות המובילות כדי לעזור לך להקל על ההחלטה שלך.

9 התרמוסטטים הטובים ביותר ל-WiFi בשנת 2019 לשדרוג הבית שלך

הבית הוא המקום בו אנו מבלים את רוב זמננו. זה המקום שבו אנו נרגעים, נרגעים ונטענים מחדש. אם אתה רוצה ליהנות מהבית שלך, אתה צריך להפוך אותו למקום נוח שקל לחיות בו. ואחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא על ידי עדכון הבית שלך במכשירים חכמים שיעזרו להקל על חייך.

ישנם מכשירים חכמים רבים שניתן להתקין בביתכם, אך אחד החשובים שבהם הוא טרמוסטט WiFi. התרמוסטטים האלה לא רק קלים לשימוש, אלא הם גם מאפשרים לך לשלוט בחימום וב-AC שלך מכל מקום ובכל זמן. והם לא עובדים רק עם WiFi; חלקם עובדים גם עם פקודות קוליות או אפילו אפליקציות לנייד!

רוב האנשים רוצים שהבתים שלהם יהיו נוחים וחסכוניים באנרגיה. תרמוסטט WiFi יכול לגרום לבית שלך להרגיש יותר כמו בית. זה גם יכול לעזור לך לחסוך כסף בחשבון החימום והקירור שלך.

במאמר זה, אנו נותנים לך רשימה של התרמוסטטים הטובים ביותר ל-WiFi בשנת 2019 כדי לעזור לך למצוא את התרמוסטטים המושלם עבור הבית שלך.

1) תרמוסטט Ecobee4 חכם עם חיישן – ה-Ecobee4 הוא אחד מתרמוסטטי ה-WiFi הפופולריים ביותר בשוק כיום מכיוון שיש לו הרבה תכונות נהדרות שמקלות על השימוש וההתאמה האישית. לדגם זה יש גם חיישני חדר המאפשרים לו להתכוונן בהתאם למקום שבו אנשים נמצאים בבית. זה אומר שאתה יכול להגדיר טמפרטורות שונות לחדרים שונים מבלי לשנות שום דבר בתרמוסטט עצמו!

2) Nest Learning Thermostat – ה-Nest Learning Thermostat הוא אפשרות פופולרית נוספת מכיוון שהוא כל כך קל לשימוש ולהגדרה

דילוג לתוכן