מחפשים סטודיו פילאטיס ביהוד? כבר עכשיו נוכל לספר לכם כי ההיצע הוא גדול במיוחד. הביקוש לפילאטיס עלה מאוד בשנים האחרונות, ולכן נפתחו לא מעט מקומות שונים. מכאן עולה השאלה איך אפשר לדעת באיזה סטודיו לבחור? הרי אף אחד לא ירצה למצוא את עצמו נרשם לסטודיו שלא יספק את הסחורה. לשמחתכם, אנו כאן נעשה לכם סדר ונסייע לכם לבחור נכון. כך תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם אלה שקובעים היכן מתחשק לכם לקבל שיעורי פילאטיס.

תבחרו סטודיו שקרוב אליכם

זוהי עשויה להישמע דרישה מעט מוגזמת, אך חשוב כי הסטודיו יהיה קרוב אליכם. גם אם אתם גרים ביהוד עצמה, תנסו לבחור סטודיו שלא תצטרכו להתאמץ על מנת להגיע אליו. הסיבה היא שלרוב אחרי עבודה תהיו מותשים בשביל נסיעות ארוכות. ברגע שהסטודיו שבו אתם לומדים פילאטיס נמצא קרוב אליכם, לא תמצאו תירוצים לפספס שיעורים. תגיעו לכל השיעורים תוך זמן קצר, ותוך זמן קצר תבינו עד כמה זה חשוב.

הקשיבו מה המתאמנים מספרים

כל סטודיו פילאטיס ביהוד יכול להיראות לכם מעולה למראית עין. אך מי שמכיר את הסטודיו בצורה הכי טובה הם כמובן המתאמנים שלומדים בו פילאטיס. אז למה שלא תשאלו אותם מה הם חושבים על המקום? כך תוכלו לגבש לעצמכם תמונת מצב מדויקת, ולדעת אל תוך מה אתם נכנסים. חוסר הוודאות עשוי להיות מאוד מתסכל כאשר אתם נמצאים בפוזיציה הזאת. לכן אחרי שתשאלו את השאלות הנכונות לא מעט מהערפל פשוט יתפוגג.

תבקשו להגיע לשיעור ניסיון

בסוף אתם אלה שיודעים מה הכי טוב לעצמכם. אל תתביישו לבקש שיעור ניסיון על מנת שתוכלו להתרשם מהמקום במו עיניכם. כך גם תוכלו לראות את המקצועיות של המדריכה ואת הדינמיקה עם כל המתאמנים האחרים. לאחר שיעור ניסיון (בתשלום כמובן), תוכלו לדעת האם זה המקום האידיאלי עבורכם. רוצים להגיע לסטודיו מיוחד ברמה גבוהה? בואו לסטודיו MY MOVE בהנהלתה של אלה וינגרטן. אלה וינגטרן פיזיותרפיסטית מוסמכת אשר מגיעה עם ניסיון עשיר בכל מה שקשור לעולם הזה.

צילום:freepik

דילוג לתוכן